esra1919 Merhaba kızlar. Bilginiz var mi bilmiyorum ama .Devlet hastanesinde özel oda tutuluyor mu acaba. Oyle bir şansımız var mi. Doğum icin hazirlik susleme icin özel ayri oda istiyorum da. 🤔
Tamam esra1919 eğer tercih ettiğiniz hastanede varsa ve boş ise kullanabilirsiniz.Ama her devlet hastanesinde özel oda bulunmuyor.Kullanım öncelik hakları var bir de
Emine071 esra1919 Doğumhane de tek odan oluyor orayı süsleteceklerini sanmıyorum ama servise alırlarsa orda tek oda veriyorlar beni servise aldılar sorunluydum ondan
esra1919 muallime_ bende net olarak bilmiyorum canm ama duyduguma gore sezeryana doktorlar giryo. Normal doğuma ebeler diye biliyorum
Maye Emine071 Odalar kaç kişilik? Birde ebeler çalışanlar filan bayan mı ? Mahremiyete dikkat ediliyor mu ?