Goncagl MammaB ben 4.cü ayima gircem ama her doktora gittiğimde doktorum yürüyüşler yap bol oksijenli yerlerde diyo tabi bu kişiden kişeye değişir canım ☺
TugbaClk MammaB doktorum 6. Ayımda günde yarım saat yürümelisin son ayda bunu 1 saate çıkar demişti siz yine de doktorunuza da danışın derim :)
Tugba12345 MammaB 30 haftama giricem ben surekli yürüdm su ana kadr bundan sonra biraz siklastrcam umarm faydasi olur
MammaB Betttt Goncagl TugbaClk Tugba12345 ozgeustun doktorum daha 4. Ayın başında egzersiz kitabını vermişti zaten de ben biraz tembellik yapıp başlamadım 5 ay da bitti 🙈🙈merak ettim herkes nasıl yapıyor diye en kısa zamanda başlayayım ben de en iyisi 🤔🤔🤔 Derryaa
Derryaa MammaB ben 37de başladm bir saat yürü dedi doktorum şimdide plates topunda zıplıyorum yarında doğum eğitimi var doğırmazsam artık😂😆
ZeynepCan Bende 5.ayın başından beri yürüyorum,haftada 2 veya 3 kez 30 dk geçmeyecek şekilde.daha erken de başlanabilir ama benim sıkıntılarım anca hafifledi.süre olarak da bazen bebek aşağı inerse 15-20 dk da bitiriyorum çok zorlamadan
mericimmmm Canım bizim köpeğimiz onun sayesinde hergün düzenli yürüyüş yapıyordum halada yapıyorum:")
MammaB mericimmmm benim da köpeğim var ama yine de çiş kaka için çıkıyoruz sıcakta yoruluyor o yüzden yeterli gelmiyor bana ayrıca yürüyüş yapmalıyım diye düşünüyorum 🤔