BusraCatan Merhaba genital siğil problemi yaşıyorum 4 aylık hamileyim neden olur tehlikelimidir bilen var mı acaba ?
Kubuuu1 BusraCatan doğumda Allah korusun bebeğe geçme ihtimali olduğu için tehlikeli o yüzden normal doğum yapılmıyor onun dışında riski yok diye biliyorum Ama daha çok zamanınız var o zamana kadar inşallah geçer sizin.
Kubuuu1 BusraCatan hastane okul gibi yerlerden ya da kalabalık yerlerdeki tuvaletlerden kapmış olabilirsiniz bır de cinsel ilişkiyle bulaşan şekli var