Mümkün olduğunca ben çatı muayenesi yaptirmamayi istiyorum kızlar çünkü dediğiniz gibi erken haftada yapılınca açılmaya kanamaya falan sebep oluyor bu da erken doğum getiriyor ben kaç kişiyle konustuysam hep yaptırma dediler onlara yapılmış hepsi 36da falan doğum yapmış doğumda zaten bakacaklar onun öncesinde neden bakılıyor onu anlamıyorum gerek yok bence şu an 35+4um cuma günü kontrolüm var 36 haftalık olucam muayene isterse yaptirmicam nstde falan sancı cikabiliyomus hafif onun için hemen alttan bakalım diyorlar açılmayan rahimi açıyorlar doktorlar