ErenArden Kızlar iç zıbın diye bir şey var çok ince bir penye yenidoğan için atlet yerine kullanılıyormuş galiba bu konuda fikirleriniz nedir yararlı mı
hunilimom ErenArden sadece zıbın giydiriyorum şuan onda bile terliyor yaz çocuğu olduğu için sizin doğum ne zaman
Mskywalker ErenArden ay evet annem 4 tane almış ondan bana kullanışsız gibi geldi ama alınmışken kullanmak da isterim. Nasıl giydireceğimi bilmiyorum ki 🤷🏻♀️ Ekimde doğacak kızım benim. O iç zıbının içine çıt çıtlı badi mi giydiriliyo yoksa direkt tulumun altına falan mı giyiliyor acaba 🤷🏻♀️
Fatma0534 ErenArden canım yeni doğan oldukları için ve göbeği düşmediği için citcitli badiler onerilmiyor o nedenle atlet tarzı olanlar göbek düşüne kadar alınıyor
espalp ErenArden ben çıtçıtlı almıştım ebebek’te 5’li beyazlardan. Annem bunların yeni doğduğunda giyilmeyeceğini söyledi🤦🏼♀️ Göbeğine denk gelirmiş. İç zıbın denenlerden alıcaz dedi 🤷♀️ Henüz almadım da almak gerekiyormuş öyle dedi annem.
Birkucukumut Mskywalker canım bıldıhım kadarıyla gobegı dusmedıgi için o zıbınlar gırdırıolu cıtcıtlı zıbın gıbı dusım yanı altına bişe gıydırmıcen üstüjede tulumununyada ne gıydırıceksen zıbınlar göbegı sıkısturdıgı için önerilmiyo dıye bılıyorum bende 3 tane aldım bırde hastane cıkısının içijde var dorttane fılan olacak kı yeter yanı göbesgı dusene kaldar
Leyliiii ErenArden Canım ondan bende aldım tek giydirmem ama tulum altına yada penye çıt çıtlı badylerinn altına giydiricem 😍
Ssraa Ben ilk üç gün falan ondan kullandım da bebeğim zayıf olduğu için büyük geliyor kıyafetleri, beli açılıyor. O yüzden ben çıtlıtlı kullanıyorum