defne55 Dilekaydin rahat ettiğin sürece uyu canım zaten bebek rahatsız olduğunda kendiliğinden sende rahatsız olup pozisyon degistirirsin
esra1907 Dilekaydin ben yüzüstü uyumayı unuttum ya 😂😂 doktoruna sor bence canım kimseyi dinleme en iyisini onlar bilir
gdaslik Dilekaydin bana doktorum rahat yatabildiğin sürece istediğin gibi yat demişti gerçekten öyle oldu 20 li haftalara kadar yüzüstü yattım 33. Haftaya kadar da sırt üstü yattım. Şimdi sadece sağ ve sol tarafa yatabiliyorum diğer türlü aşırı rahatsız ediyor.
Kvsrnl123 esra1907 ben unuttum vallahi ve o kdar özledim ki yazın hele sırf yüzüstü yatan ben şimdi yazın ortasında sola sağa dönük yatıyorum sırt üstüde çok nadir 5 dk yatıyprum sonra normale dönüyom 😂
Burcuuu12 Ben sordum doktoruma bana dedi ki 5.ayına kadar ister sağına ister soluna ister yüz üstü ister sırt üstü nasıl yatmak istersen yat. 5.aydan sonra karnın büyüyecek istesende yatamazsın dedi.
Betttt Dilekaydin canım yatabildiğin kadar yüz üstü yat. Göbeğin cıktıktan sonra zaten yatamıyorsun. Göbek cıkana kasar yatılabilir diyor doktorlar bebeğin sıkışması gibi bir durum söz konusu değilmiş
Daphne Haftada hastaneye gittiğimde doktorum sağ ya da sol yanına yat demişti bana dikkat etmeye çalışıyorum. Bir araştırın içiniz nasıl rahat edecekse. Doktorların söyledikleri de birbirini tutmamış yorumlarda görülen.
EbruEgemen1123 Dilekaydin ben 23 haftalığım hala yatıyorum öyle hemen uyuyabiliyorum 🤗 sırt üstü yatmamaya çalış sadece bebeği besleyen damar tıkanıyormuş yani dolaşıma baskı olunca iyi değilmiş belki bilmiyorsundur sırt üstü yatıp dinlenmeyin arkadaşlar çok
Mlssa Dilekaydin Uyuyabilirsin canım rahatsan ve karnın çıkmadıysa.Ben uyuyordum nasıl rahatsam.Sanırım 5 ya da 6.aydan sonea önerilmiyor yüzüstü ve sırtüstü👍🏻
Naz60 Dilekaydin Bebek rahatsız olunca direk belli ediyor zaten sizde karnınıza baskı oluyormus gibi hissediyorsunuz Bende hep yüzüstü yatardım rahat ederdim ama maalesef