Kızlar merhaba
dün gece bebeğim hareketleri yavaşladı karnım çok sık sertleşiyor diye doktoruma yazdım hemen hastahaneye git bilgi verixem kapıda seni karşılıcaklar nst çekilsin dedi.gittim hemşireler Mete bey bilgi verdi sizi bekliyorduk şikayetiniz nedir dedi anlattım.ultrasonda baktılar ilk önce herşey çok güzel bebek kanala girmiş bir sıkıntı yok dediler sonra nstye aldılar.nstde sancı yok ama bebeğin kalp atışı çok yüksek çıkıyor hemen kan tahlili idrar tahlili yaptılar doktoruma gönderdiler doktorum aradı beni vücudun susuz kalmış serumla takviye yapacaklar bana ihtiyaç duyarsan yakın mesafedeyim gelicem dedi tamam dedim.gece yatırdılar serumdan sonra düzeldi çok şükür kalp atışları kızımın sabah çıkarmadan önce kontrol nstsi istemiş doktorum taktılar kasılma çıktı ama bende hiç his yok tabi.doktorum aradı tekrar sancın görünüyor ama hissetmiyorsun bu haftada normal daha fazla strese girme çıkışını yaptırıyorum sancını hissetmeye başlarsan karnın çok sık sertleşirse bebeğin hareketlerinde azalma yada gariplik olursa hastahanede buluşalım dedi.tabi uykusuzluk ve sersemlikten ne olduğumu anlayamadım çıktım ama aptal gibiyim.eşim bi panik halde.eve gittim uykum var dedim uyudum uyandım şimdi ara ara regli olacakmışım gibi ağrılar giriyor ama uzun zaman sürüyor aralığı ve ben çok makale okudum ,çok Doğum izledim ve inanırmısınız çokta şahit oldum Doğum zamanına ama şuan korkudan bildiğim herşeyi unuttum sanki.deneyimliler Umut ışığı olun ne yapacağımı sanki hiç bilmiyorum.