Folik asit gebe kalmadan 3 ay önce başlanması gereken vitaminmiş 😇 doktorum gebelik düşünüyorsan başlayalım dedi tabi 1,5 ay sonra hamile kaldım 🤰🏻Doktorum 3. Ayın sonunda bıraktırdı 👶 sebze ve meyvelerden de alabilirsin bu vitamini 3 aylık kullanım yeterli oluyor zaten dedi 🙂şuan 15 haftalığız 😍