Merhaba ben Fransa da yaşıyorum ve 9+5 hamileyim. Daha önce 2 düşük yaptım ve bu 3. hamileligim. 2.dusugun arkasından hemen hamile kaldım ve hiç adet olmadım. Hamile olduğumu ogrendigimden 10 gün kadar bı zaman geçtikten sonra kahverengi lekelenmeler başladı çok ciddiye almadım ve daha sonra parça parça düştü o an tekrar bebeğimi kaybettim sandım. Eşimle beraber bir doktordan randevu aldık dusuklerimin nedenini öğrenmek için çünkü burda 3 defa düşük yapmadan nedenini arastirmiyorlar. Doktora gittik ve bebeğimi dusurmedigimi gördük minik kalbinin sesini duyduk 7+1 di . Çok mutlu olmustuk ancak eve döndük ve sadece 2 gün sonra çok yoğun bir kanamam oldu ve karın ağrısı çok siddetliydi bu defa düştü diye düşündüm acile gittik ve bebek gayet iyiydi düşük tehliken var sadece yatman lazım dedi gönderdi. 1 hafta sonra tekrar kanamam oldu ve yine çok şiddetli yine apar topar acile gittik ve yine birşey yoktu herşey normaldi ve minigim büyüyor du ve yine 1 hafta sonra tekrar kanamam oldu bu defa doktora gitmek istemedim ama kanama gittikçe arttı ağrılar gittikçe çoğaldı dayanamadım ve sabaha karşı acile gittim bebeğim yine gayet iyidi sadece yatmam söyleniyor Protestan a başladım ama çok korkuyorum benim gibi böyle sürekli kanaması olup bebeğine kavuşan var mı?