merhaba ben oldum olası ilaç kullanmayan biriyim hep doğal yollarla tedavi olurum 11 aydır bebek istiyoruz ama olmuyor daha yeni evliyim. Doktora gittim bi sıkıntı yok dedi klomen verdi bana da ama reçeteyi okuyunca yan etkileri korkuttu ve kullanmadım düşük vs olur diye. Ilaci kullanıp sağlıklı hamile kalan varmi??