23sekerkiz Benim erken doğum riskim vardı serklaj yapılmıştı bana akşam hafif sancılarım oldu ama uyuyabilcek kadar uyudum ertesi gün sancım devam etti daha önce kaybım oldu 21 haftalık korktum doğum basladı heralde die doktoruma gittim sancılarımı ölçtüler bişey çıkmadı ama sadece dikiş tutuyormuş rahmim iyice kısalmış akşamada doğurabilirsin demişti 10 gün içinde mutlaka doğurursun ama dedi sonra akşam saat 18.00 da ağrılarım daha fazla olmaya basladı hastaneye gittim bu sefer ordada ölçüldü sancım çok hafif çıkıyordu ama ben duramıyordum normal doğum istiyordum neyse doktorum geldi dikişlerimi açtılar normal doğum için beklerken dayanılmaz hala geldi sezaryen oldum çatım çok darmış doktorum çok doğru karar vermişsin dedi ama kesinlikle önermiyorum normal doğumla aynı acıyı çektim 2 gün normal doğurup kurtulun 😂 normal zormuş benim için hem dar hem bebek küçük öyle işte oğluma kavuşmayı bekliyorum şimdi o kuvezde savaşıyor ben evde 😔😇