Kubuuu1 3 gündür sağ kalcamda şiddetli ağrı var bacagima vuruyor yürürken zorluyor. Rahimin yaptığı baskıdan dolayı diye de okudum ama bu haftalarda normal mi riskli midir yaşayan var mı?
ikicocuklubiranne Kubuuu1 benimde çok oluyordu o haftalarda canım magnezyum iyi gelmişti doktoruna mutlaka belirt kontrole gittiğinde genelde o nedenle oluyor ağrı
Mavispembis1_ Büyük ihtimal magnezyum eksikliğidir. Bende 11 haftalığım bende yaşıyorum aynı sorunu magnezyum alınca düzeldi biraz. Doktoruna danışmalısın
Kubuuu1 Mavispembis1_ teşekkür ederim. Ayrıca düşük tehlikem de var progestan kullaniyorun. Kanama alanı küçülmüş ama 3 gündür ağrı çok zorladi. Daha onceki doktoruma söylediğinde belimden vuruyordu bu haftalarda bel ağrısı bebekten olmaz demişti
sabukazan _mucizem canim ben de 15 haftaligim. Cok yasadim o agriyi. Sade soda cok iyi geliyor. Magnezyum eksikliginden kaynakli o kalca agrisi. Rahim agrisi da normal. Ben progestana baslayinca gecti rahim agrim. Doktorum onermisti. Cok rahat ettim