Mehyas123 29 haftalık hamileyim.banyoda ayağım kaydı sırt üstü ve kalçamın üstüne düştüm.herhangi bi kanamam olmadı ama sizce bebeğime bişey olmuş mudur çok korkuyorum.
Tugraveannesi Mehyas123 bence yine de içinizin rahat etmesi için doktora gidin ihmale gelmez inşallah birşey olmamıştır
GuelGltkn Mehyas123 bilemeyiz ki canim en iyisi sen bi acile git baktir hamileyken düsmenin sakasi olmaz
Mehyas123 R_abia hareketlerini birazcık hissettim şükür.ama dediğiniz gibi en iyisi hemen doktora gitmeliyim
Didemocak Mehyas123 canım tomografi cekinemiyorsun ama doktora gitmeni tavsiye ederim bir ulturasyona gir bak ağrıların olacaktir o sana gerekli bilgiyi vereceğine inanıyorum
EAK Mehyas123 canım annem bana hamileyken buzda kayıp düşmüş 6 aylıkken.Kanaması falan olmamış ama dr progestan başlamış.Tabi o zamanlar böyle ypk suyuna bakalım yok bebeğe bakalım teknolojisi yok.Sen bi dr görün bence canım.