Tanem0105 ben 1 senedir evliyim esşim 3 aydan sonra bebek istedigini soyledi bende istiyordum ama bi turlu olmuyordu cok stres yaptim habkre belimin altina yastik koymaktan yoruldum bacaklarimi havaya dikmekten sikılmıştım hatta bi kere yastik istemedigimi soyleyince esimle iliskiye giricekken tartistik ben bu yuzden olmuyor diye bagirmistim rabbime sukurler olsun ki 13 haftalik gebeyim ama emin olun stres yapinca kesinlikle olmuyor kafanizdan bebek olayini atin tadini cikarin :)