C_rabia Kizlar hamilelikte su marketlerdeki ton baligindab yiyeniniz var mi zarari varmidir ki acaba?
defne55 C_rabia evet yedim geçen çok canım çekti iki gün üst üste yedim bi sorun yaşamadım arada kaçamaklar olabilir bence
oykusss C_rabia Deniz balığı ürünü hariç pek balık tüketimine onay vermiyor benim doktorum ki ton balığı da konserve , bir seferlik yemişsiniz doktorunuza danışın tüketin derim 💕
meva_ C_rabia genel de paketlenmiş gıdaları önermiyorlar canım ama bence ara da yemenin vi zararı olmaz sen tarihine fln dikkat et sadece
feyzaa34 C_rabia canım ben zararlı diye biliyodum ta ki berkayin karisi hamile 38. Haftasında ya anam baktım storysinde salatasinda ton balık var🤔 dedim kendi kendime zararlı olsa bu kadın yemez demek ki zararsız 😂😂
Esenburhan123 Bende çok severim geçen gün bir makale okudum ton balıgı ilgili suan bebek düşünüyoruz inşaAllah uzun zamandır tüketmiyorum
denden C_rabia bir kadın dogumcudan duydugum kadarıyla haftada 1-2 tüketilebiliyor. valla bende tüketiyorum
Mervednr C_rabia canın çok çekiyorsa abartmadan ye ama içerisinde cıva olduğu için diğ balıkları pek önerilmiyor.
Esenburhan123 gizemmm dip balığıdır oldugu için bütün metalleri ve metal ile beslenen balıkları yiyormuş. Çocuğun otizmli olma oranını artıyormuş Allah Korusun
espalp C_rabia doktorum bana yeme dedi ton balığını 🤦🏼♀️ Sanırım tazesine yönelmemi istediği için 🤷♀️