Canım merhaba bende gaziemirde oturuyorum sana fikir olsun diye yazmak istedim bir tanıdığım tepecikte Doğum yaptı 3 ay önce falan ve çok memnun kaldı Doğum bölümü hiç öyle pis değil ve çok güzel ilgilendiler dedi doktor falan çok ilgiliymiş hani risk varsa oraya gitmen daha iyi bence