54321 olur canım ben ne stres yaptım sizi cok ii anlıyorum 6 haftalıkken gittm doktora sadece kese göründü haftaya gel dedi doktor o bi hafta geçmedi sonra 7haftalıkken gittm o kalp atışını birazcık duyunca başladım hıckırarak aglamaya doktor zorlandı dur bi dinleyelim öle agla olur mu dedi hatta😊tedavile mi oldu dedi cevap veremiorum aglamakla kardeşim yok tedavile diil ilk bebeğini kalp atısını duyamadan kaybetti ondan dedi..burdan seninde güzel haberlerni okuruz canım dualarım seninle ve isteyen herkesle🙏🏻