Zeynepca bende bazen idrarımı yapıyorum siliyorum vs gidip uzanıyorum, iç masaşırın orta kısmı ıslak oluyor çogu zaman böyle. Normal dir diye doktora sormadım. Hatta ıslaklık olacak diye peçete koyuyorum bir sonraki wc de o peçeteyi atıyorum bakıyorum hafif ıslak