Denizilemert canım ben de ilk Doğumda taktırdım üç ünite seni Doğuma alamam dedi kan sayımım 7 ye düşmüştü ve mecburen taktırdım 11 e yükseldi 1 ay sonra doğumum sezeryan oldu ve Kanım yine gitti şuan 8 lerde seyrediyor eskiye döndük, yapacak bişey yok bende doğal yollarla olmaz mı dedim ama doktor bağırsakların emilim yapmıyor beslenme çare değil dedi, taktır hiç bir sorun yaşamazsın merak etme ne anemili hastalar Doğum yapıyor, o kana ihtiyacın olmasa zaten takmazlardı