svgi Doktora göre 37+1 Benim son adet tarihime göre 39+1 geç döllenme diyor sizce doğum günü hesaplamak için hangisini kale alayım genelde hangisi çıkıyor bilenler bilir
Zuleyha18 svgi Onu bende merak ediyorum bende bir hafta önden gidiyorum Doğum hangisine göre oluyo acaba
Zmrtbdk svgi Zuleyha18 Elif-Met valla ben iki doktora da sordum ikisi de doğum tarihini Sat’a göre bakıyoruz dedi.Gelişimi önden gidiyor yani iri bir bebek,doğum tarihini etkilemez,şeklini etkileyebilir dedi.🤷♀️
Mirayyy77 svgi benim son adetimi baz alıyor, ultrasonda 5 gün önden gidiyorum, ama 10 gün fln oynar ultrasonla o önemli değil diyor doktorum hep 🤷
Baloglum93 Usgde bebeğin baş popo ölçülerine göre hesaplanıyor haftası SAT da önemli ama grc döllenme diye bişi var mesela benle görümcemin adeti arasında 2 gün var ama benim gebeliğim on gün önce