Ayse_Gul ben 28. Haftaya giricem hala ortada aman aman bişey yok, hastane çıkışı, battaniye ve kendime bebek bakım çantası dışında birşey almadım, bizde bu ay başlıcaz 2 2 buçuk ay var hepsini bianda almamak adına zorlamadan her ay birşeyler alicaz inşallah 😊