Kızlarr ben 2 günde bir dopumhaneye gidip geliyorum Nst Ye bağlanıyorum çatal muanesi ultrason derken beni hep tekrar çağrıyorlar hiç açılmam yoktu bugün yine gittim parmak ucu kadar açıklık olmuş dediler Salı günü tekrar gel bakalım dediler Böyle ne kadar sürer kaçımcı haftaya kadar ben böyle gidip gelirim yaşayan var mı bilgisi olan