Ozgeliz
Arkadasim ozel jinekoya gidiyor , her ay ultrason yapiliyor , hastanede degil cabinet’de bakiyorlarmis . Ben turkiyedeyim , her ay ozele gidiyorum fransa da 2 kez gittim oda son randevuma gittikten sonra doguma kalicam orda ama bana kalirsa hastanede ki sage femme’lar guzel ilgileniyorlar . Turkiyenin doktorlarinin guzel tarafi da var tabi ki , her tarafin farkli yonleri guzel