Ayka54 Hər kesee merhaba dün ben ulturasona gitdim 17 ci haftadayim bebeyimin cinsiyetini oyrenmek için ama ulturasonda bebek ayaklarini açmadı ve goremedik. Bu kötü biwey ola bilirmii?😕. Kimse yawadimi boylee biwey
Ftmemne Ayka54 kötü birşey derken? Uygun pozisyon da değil demekki. Normalde bu durumda doktor çikolata yiyip tatlı birşey üstüne iç yarım saat sonra gel diyor. Size demedi mi?
Annecik03 Busran benim kiz hemen gosterdi 😂 sonrada poposunu dondu. Hep gosteriyodu vallah 😂🤷🏻♀️ Ay ozledim o gunleri
Rneslihan Busran benim de bacaklar kapalı göstermedi daha sonra öğrendim .tabi ben göstermedi kız olacak diye havalar uçtum . Sonra dan kontrole gittiğimde gösterdi ve erkekmiş
Busran Annecik03 aslında bazı doktorlar da söylemiyor lar erken özellikle devlette benim kızım 3 aylıkken göstermişti Dr kız demişti kız kaldı suan ikinci gebeligim 6 ayimda öğrendim cinsiyetini şuan 8 aylık oldum çok şükür az kaldi
Elmalipasta Zuleyha18 bende 20. Haftamdayım hala ogrenemedim cinsiyeti 2 gun sonra kontrolumuz var inşallah gösterir 🤲🙏
Mirayyy77 Ayka54 utangaç demek ki canım bebisin🤗 benim oğlus 12.haftada gayet güzel açmış yatıyordu 😂
Cigdem07 Ayka54 Ben nerdeyse 20. Haftama giricem hala öğrenemedim inşallah yarın ayrıntılıda öğrenebilirim 😍 kötü bişey değil korkma cocuklar nazlı 😁
Gamizz Ayka54 aç karnına gitme doktora tıkamasa doy😊 üzerine de çikolata ye mutlaka o zaman hem hareketli oluyor hemde gösteriyor😊
Esesen Ayka54 niye kötü bişey olsun keyfi gelmemiş açmamış 🤭 benimkide 17. Haftadaydık açmadı böyle yapıştırdı bacaklar birbirine 3 gün sonra bi daha gittik bu kez öğrendik