Hande2204 ebe okulunda eger belden agrı gelıyor ve duzenlı aralıklarla seyredıyorsa doktorunuza mutlaka gıdın demıslerdı.30+2 deyım bende , ellerımde ınanılmaz uyusmalar basladı ki ozellıkle sabah kalktıgımda. Birde bu soyledgımız adet sancısı. Ben kasıklarımda hıssettıgım ıcın ve duzensız olduklarından sımdılık onemsemıyorum. Ola ki kanamanız olur yada aksi bir durum olursa zaten hissedıyorsunuz o durumda da hemen hastaneye kosun arkadaslar.