Cennettenbirmelekveannesi bende 4 aylık hamileyim , ilk 3 ay 3-4 kilo verdim , şuan göbeğim biraz çıktı son kontrolde , 80 gram aldığımı gördüm oda sadece bebişin kilosu , Bu arada kontrollerim aylık , her ay gidiyorum . Bir ayda 80 gram almışım sadece 🙆🏼♀️ Kimseyi umursama bebişin sağlığı iyiyse hiç takma bile 🥰