Bende 20 gün önce çukurambar koruda tüm takiplerime gidip dogumumu yaptım çok memnun kaldım hem doktordan hem hastaneden gerekse çalışanlarından çok güler yüzlü ilgililer bütün kadın Doğum doktorları güzel hepsi işinin ehli insanlar ben fırat mutlu hocaya gittim hep. Doğum paketi almıştık başında 6500 verdik hepsi dahil