Arkadaşlar merhaba normal de göğüsü küçük biri değildim ama hamilelikten sonra artık göğüslerim çok hızlı bir şekilde büyüdü ve kontrol edilmez hale geldi iki mememin arası kızarık altları kızarık kaşınıyor bepanthol sürüyorum bi nebze rahatlatıyor ama kısa süreli pişik gibi olmak üzere, yaşayan varsa eğer nasıl başa çıkıyorsunuz gerçekten canım acıyor artık teşekkür ederim şimdiden 😓