defne55 Aa benimde kız😅😅 valla aynıyız galiba kızlar hep çingene oluyor 😅😅 ben severken hep çingene kızım diyorum eşim kızıyor 😅 bu arada benim ki gündüz yada çikolata yediğimde oynamıyor sadece babası elini karnıma koyduğunda başlıyor tekme atmaya 😅eşimde bak şimdiden kızım babacı diye seviniyor 😅😅 bide sanki çıkacakmış gibi çok aşağıda tekme atıyor kaybında değilde çok daha aşağılarda😅🙈