Erken doğar diye diye korkarak bu haftalara geldik çok şükür .Şuan 36 yız tamm. Tabii doguma yaklaştıkca bende de korkular artiyor.ilk dogumum zor olmustu ya buda oyle olursa diye cok tedirginim. Bende altta varis var ve doktorum ben ne varisli hastalara normal doğum yaptırdım hiç korkma dedi ama ben çok korkuyorum ya doğumda bi sıkıntı olursa diye. Sag selamet dogsa da evime gelsem diyorum .Agrilarim var sürekli ama sancı değil. Artik hamilelikten yoruldum yani nasıl desem dogursamda rahat rahat eğilip kalksam yüzüstü uyusam diyorum. Korktuğum bisey daha var sütüm gelmezse napicam diyorum..Inşallah sıkıntı yaşamam. Sizde durumlar nasıl. Bebekler kaç kilo oldu ne gibi ağrılar var ??