Sifauzun_2 benim arkadaşım da 7 aylıkken doğum yaptı bol bol dua et herşey dua ile canım rabbim büyük allahın izni ile hiç birşey olmaz ona emanet et sen herseyinle aklına gelebilcek sürekli ayet-el kürsi ve felak nas oku hem doğumda rabbim kolayligini verir hemde hiç birşey olmaz benim ilkim düştü bidaha olmaz dediler dr bundada hep yatarak geçirdim 39 +3olduk çok şükür dualarla geldim ben bu haftama rabbim büyük bütün hamile kardeşlerim sağlıkla alsınlar kucaklarina bütün hamile kardeşlerime ediyorum dua dualarım sizlerle