kelebek12345 Kızlar yarın gonal f iğneye baslıcam. Göbeginizin hep aynı yernden mi vurdunuz. Saat kac civarı uyguladınız birde iğne kullanırken ilişki yasak diyo bazıları ? Siz neler yapdnz?
BURJUVA kelebek12345 merhaba aynı iğne ile hamile kaldım göbek deliğinin 3 parmak ilerisine vurduk hep bir gün sağdan bir gün soldan olmak şartı ile 😊 umarım güzel sonuçlar alırsınız şansınız bol olsun ❤
BURJUVA kelebek12345 Ve doğru ilişki yasak çünkü iğne bittikten sonra aşılama yapılacağı için ya da normal şartlarla döllenme beklendiği için spermlerin de kaliteli olması gerekiyor bu durumda cinsel pehriz en doğru olanı 🙏
Tubabulat2018 kelebek12345 bende kullandım göbek deliginin 3 parmak asagı caprazina uyguladim sag tarafa uyguladim tek ve kesinlikle hep ayni saatte vurman lazim kesinlikle dakikasını dahi gecirme cok önemli. Iliskide yasakti.
clmmmmm kelebek12345 dr hangi satte dediyse hergün o saatte vur göbek deliğinin üç parmak uzagına bigün sol bigün sag tarafa vurmn gerekli
Ckyert kelebek12345 tup bebek merkezi belirliyor saatini ve de doğal olarak yasak tabi yumurtaliklar uyariliyor bir sağdan bir soldan vuruluyor ama saati hep aynı olucak onuda merkez söylüyor çizelge veriyorlar
kelebek12345 Tubabulat2018 saat hergn aynı olacak ama kacda vurulöası önemlimi doktor 4 dedi ama ben askam eve geliyorm calsdgm ücin
Tubabulat2018 kelebek12345 evet canim 4 gibi vurulmasi lazim bende hep o saatlerde vuruyordum. Tam calistigi zamanlar yunurtaliklarin
Mercan46 Bende kullandım ilk hamileliğim aşılama ile oldu her akşam 20 de yaptım iğneyi ilişkiyide aşılamadan 3 gün önce bırakın demişti doktor Zeynep Kamil hastanesinde aşılamam olmuştu
kelebek12345 Mercan46 bnde asılama yapıcam insallah. Saat söylemedi ilişkide söylemedi. İlk asılamamda doktor uyarmısdı ama bu bse demedi
Mercan46 kelebek12345 çalıştığım için saati kendim belirledim sadece aynı saatte yap demişti ilişkiyide aşılama yapılmadan üç gün önce perhiz yapın demişti ikinci aşılamam Dı tuttu şimdi 19 aylık darısı sana inşallah
Tekinnn kelebek12345 canım göbek deliğinden 2 parmak aşağısına vur bir gün sağ tarafa bir gün sol tarafa bana ilişki yasağı falan vermedi doktorum şuanda bende kullanıyorum Salı günü kontrole gidicem. Her gün aynı saatte yaparsın daha etkili olur demişti doktorum ben öyle yapıyorum
Tekinnn kelebek12345 ben 7 de yapıyorum ilaç elime o zaman ulaşmıştı hep aynı saatte yaptım. He ilişki konusunda sana bişey söyleyim.. doktor bana 3 buçuk gün birikmiş sperm yeterli demişti ilişkinizi ona göre ayalarlauın dedi. Nitekim öyle yaptık ve bebeğimiz tutundu aşılama da ve normal çatlatma iğnesi sonunda da bunu önerdi
kelebek12345 Tekinnn canm peki asılama yapdkdan snra doktor bana ilişki demsdi. Ama benm kasklarm sisdigi icin ilişki yapamadm. İlişki yasayanların tuttugu daha dogruyms galiba sen asılamadan snra ilişki yasadn mı?