Alpalp benimde ilkti 3 aylık bir kızım var şuan inanın herşey gelip geçiyor😍normal doğumda zorluk başta ama sonra hiç bişey olmamış kadar rahat oluyorsunuz imkan varsa sağlıktan yana mutlaka normal yanlısı ol derim kuzum sancı da ben çok zorlandım baygınlık geçirmişim Bi ara hava vermişler ama son anlarda zaten çıksa da ikimizde kurtulsak düşüncesi olduğundan doğsun diye çabalıyosun doğum anı da en önemli etken korkmamak ve kasmamak kendinizi ben çok korkuyodum ama doğumdan sonra bunun için mi korktum bu kadar dedim🤭çıkarken anlık zor oluyor içinden Bi bebek çıkarıyorlar sonuçta ama sonrası kuş gibi oluyorsunuz ben öyle olmuştum inşallah sağlıcakla size olsun darısı❣️