Ikizleregebe Kızlar bebek bezi önerisi alabilir miyim kararsiz kaldik bu konuda da ? Hangisinden memnun kaldınız?
GuelGltkn Ikizleregebe bende cok kararsizim galiba yenidogdu zaman prima premium care alicam sonra sleep sensitive gecerin
ZeynepMevaBahar Ikizleregebe canm biz sleepy aldık popişimiz pişmese devam etcez pişerse a101 yada migrosun kendi beziyle devam etcez. Ablam sleepy kullanıyo çok memnn
Tgcmrt Ikizleregebe bende molfix 1 numara aldım acaba bide 0 numara mı alsam ikizler küçük doğuyo diyolar 🤔 molfixde hem göbek bağı oyuntusu var ilk günler rahat olur hemde içeriği önemli losyonlu parfümlü jelli bezleri önermiyolar.
bnyildiz Ikizleregebe ben sleepy sensitive kullanacağım inşallah, instagramda muhendisinoglu diye bir sayfa var her şeyi araştırıyor içeriklerini oraya bir bak karar vermen kolaylaşır canım