esra1919 1 buçuk yıl önce Doğum yaptım. İkinciye hamileyim.
Bir uzun gecelik,
Bir pijama takımı,
3-4 atlet
4-5 külot
mevsime göre çorap
mümkünse üstünüze giyeceğiniz şeyleri düğmeli tercih edin. Emzirirken rahat oluyor.
Emzirme sütyeni ya da sporcu sütyeni. ben pentinin yarım esnek sütyenleri var onu tercih ettim.
Philips avent göğüs Kalkanı çok işime yaradı. Göğüs ucum yara oldu çünkü.
lansinoh göğüs ucu kremi
garmastan göğüs ucu kremi(bana en çok bu iyi gelmişti)
kalın ped, ya da depend bir paket yetiyor
şampuan, kese. rahat bir terlik
kuruyemiş
komposto :) süt arttırıcı çay.
Ben iki pijama takımı götürdüm ama birini giymedim hiç.
Bir boydan gecelik ve düğmeli olan bir pijama giydim hep. Sezaryen Doğum yaptım bu arada