Uzun süredir ara ara sol göğsümün altında iki parmak kalınlığında etin içinde yanma oluyor ama mide yanması veya kemik batması gibi değil. Sanki etimin içine acı sürülmüş gibi. Son bikaç gündür çok çok aşırı olmaya başladı hatta bu sabah onun acısıyla uyandım. Böyle bişey başına gelen var mı? Neolduğu hakkında bilgisi olan var mı acaba