Yaaa kizlarrr nası 5. Ayda oluyirsunuz 4. Ayda degilmisiniz bende 19 haftaligim 4 ay 13 gunluk gebe oluyorum siz nasil hesapliuorsunuz benmi yanlis hesapliyorum acaba bi kac kisi daha burda bu haftalarda 5. Ayinda oldugunu yazmiti aklim karisti. 🤔🤔 Bu arada 6 kilo aldim ben 😂😂🙈