Kızlar geçen hafta transferim yapılmıştı normalde bugün kan vermem gerekiyodu ama dayanamayıp dün idrar testi yaptım çift çizgiydi gidip hemen kan verdim 41 cıktı çok şükür pozitif görünüyo yarın tekrar artıp artmadigina bakılacak umarım bi sıkıntı çıkmaz Allah isteyen herkese nasip etsin mutlu haberi herkesle paylaşmak istedim 🤗🤗