Semak merhaba canım ben simdi 20.haftamdayim çok şükür ama besinci haftadan itibaren neredeyse sekizinci haftaya kadar yaşadım lekelenmeyi yerlesme kanamasi demişti doktorumm ama herşeye rağmen progestan hap vermişti onikinci haftaya kadar kullandm korkulacak bisey yok bnce artmadığı ve kırmızı ya dönüşmedigi surece tabi doktoruna danismanda da fayda var😍