Shrdgr Arkadaşlar ben geçen ay 2 gun erken regl olup 3 gun surdu 3 gununden sonra kahverengi lekeler oldu bıttıktrn sonra sürekli akıntım oluyor beyaz şeffaf sulu akıntı bu ay reglım 3 gun reglımbu ay sıze belırtı olabilir mi
espalp Shrdgr ben şimdiki hamileliğimde üstüne gördüm ama miktar çok az oluyor ve kısa sürüyor. Bi günde bitti benim gelmedi sadece peçete kadar ve hep kahveydi. Bir günün sonunda da bitti. Normal adetimden 2 gün önceydi. Ben de işkillendim kan verdim 2 gün sonra😬
Gulsaahmet Shrdgr ay bana da aynısı oldu tıpkı anlattığın gibi ben de garipsedim nasıl 3 gün bitti adetim diye benimkisi de gerçekten 3 gün sürdü,ama test yaptık evde gebe değildim bu ay yine denedik gözüm korktu şuanda kız ikiz olmayayım şimdi 🤣🤣🤣
espalp Shrdgr öyle yaşamadım canım o kadar çok gelen varsa bizi de aydınlatır 🙏🏻 Önceden de dış gebelik yaşamıştım onda 4 gün boyunca pembe kan gelmişti adetimden 1 hafta önce ama leke gibi pembe lekeler. O zaten sağlıklı bi durum değildi
espalp DemetDigesu evet bebek beklemiyorduk yaşadığımız şoku ve korkuyu anlatamam😂 test sonucunu aldığımda ellerim titriyordu😂
Gulsaahmet Shrdgr hayır hayır hamile değilim ama hamile kalmak için deniyoruz iki aydır geçen ay denemiştik ama dediğin gibi üç günlük kanamam oldu adetim benim normal düzey de 7 gün sürüyor adet olduğum için hamile değilim sandım ve bu ay bir kez daha denedik şuanda adetimin gecikmesinden iki gün geçti ben de heyecanla bekliyorum dua edin 🙏🏼🙏🏼
Gulsaahmet Shrdgr Allahkm isteyen herkese nasip etsin bu zamanlar çook stresli geçiyor benim için olmayacak korkusu var hep içim de