Kızlar kan şekerim çok yüksek çıkıyor yükleme testinde yüksek çıktı ailemde de herkes şeker hastası zaten.endokrin şeker ölçme cihazı almamı söyledi bi hafta açlık tokluk şeker takibi yapıyorum ama değerlerim yüksek hep açlık 160 tokluk 210 larda falan çıkıyor insülin verecek muhtemelen hamileliğinde indimin kullanıp da Doğum sonrası normale dönenler var mı acaba hep mi insilünle yaşayacam iğneye bakamam bile nasıl vuracam kendime çok mutsuzum inşallah bebeğime etki etmemiştir bu yüksek değerler 😭