Ceyda51 benim ikiz canım malesef birinin kafası bildiğin benim de orada diğeri sol kaburga tarafımda. Amniyon sıvısı içinde ileri geri yaptıkça orada bende hareket hissediyorum. Elimi koyduğumda. Eşime bile dinlettim çok aşağıda değil mi dedi. Orada ama 🤷♀️