Ece111 bence kesinlikle ve kesinlikle spinal sezeryan.2.sezeryanimi oldum 20 gun once.cok rahatti.korkuttuklari gibi değil inan ki.o kadar güzel ki doğuşunu beklemek.o ana tanık olmak.ben panik atak hastasiyim ileri derece.ben bile 2 tane yaptıysam herkes yapar.ayrica ben yaklaşık 10 yıl sigara ictigim icin hamilelikte bırakmama rağmen genel olmamı istemedi doktorum.cok zor bir süreç olur dedi.ayilman cok zor olur.iyi ki de genel olmamışım