Cuma günü normal kontrolüm vardı ilk nts bağladım sonra doktorumun yanına çıktım nts sancım çıktı ve bebeğimin kalk atışları bozuk çıktı doktorum Altan çatıma baktı ve çok dardı asla normal doğuramazsın çocuk zarar görür dedi seni hemen acil sezeryana almam lazım dedi o an çok değişik ti korku endişe 1 saat içinde yatış işlemlerim hep yapıldı odama girer girmez hemen aldılar beni ameliyat odasını hatırlıyorum doktorum bana hadi sana iyi geceler dedi ve gözümü açtığımda ablam eşim bebeğimi soruyorum yukarıda giyiniyo diolar sonra Bi baktım geldi tabi ben daha kendime gelemedim bebeğime tam bakmadan geri götürdüler solunum alıp vermekte zorlanıyodu küveze aldılar bende dün evime geldim oğlum şimdi küvezde inş yarın çıkmasını bekliyorum çok değişik bir duygu kucağınıza aldığınızda kokusu sizi kendinizden geçriyo rabbim bütün bekliyen herkese nasip etsin anne olmak çok farklı bir duygu aşk aşk 💓💓