Elifgzln Sol göğsümün altı çok ağırıyo kızlar sizde böyle bir sıkıntı oldu mu 17+4 haftalık hamileyim
Esrelf Elifgzln gögüs ağrısı önemli olabilir acile gidin bir baksınlar bence. Bir ekg çekerler kan alırlar içiniz rahat olur. Meme değil demi göğüs kafesinizde ağrı var.
Nihanozturk Elifgzln benimde bikac gündür agrıyo sanki kalbim gibi ama üşüttüm heralde diye düşünüyorum 23.haftam buarada
Gunesimveben Elifgzln bebek buyudukce icerde organlar falan sıkışıyor bağırsaklarınz da sıkışıyor haliyle gaz sancisi olabilir.bnde de ayni sorun vardi 1 ay oncesine kadar dr uma kontrolde soyledigimde bn kaburgam agriyor herhalde dedim o bana gaz sancisi dedi.magnezyum verdi gercekten de verdigi ilaci kullandigim aksam geçti agri
Elifgzln Esrelf acillik kötü değilim çok şükür batma ağrı oluyo sadece düzgün bir doktora giderim ama
Bts1424 Elifgzln inşaallah geçer biran önce doktorunuza sorun bence. Benimkisi kaburgalarıma çok baskı yapıyor baya zorluyor beni
Senailhan Bende de oluyor göğüs değil kaburga ağrısı,batması o çünkü bebek baskı yapıyor aşağıda da hissetseniz hareketlerini sonuçta bütün iç organlarınıza yakın şuan ayağını falan dayadığı zamanlarda yaşarsınız o ağrı ve batmaları