Ben 10haftalikken doktor kıza benziyor dedi. 12 haftada yine başka doktor kız dedi. 16 hafta oldu kesin kız dedi. Hiç saklamadi bacaklari hep açıktı. Hani diyorlar ya kızlar saklar diye benim ki hiç saklamadi 😀 bebeğim hep solda ve başı da hep sol tarafa yatık 🌺