Merhabalar.. Forumda yeniyim 😅27+5 haftalık hamileyim. Bir sorum olacak iki hafta önce şeker yüklemesi yaptırdım şekerim normal çıktı hatta doktor düşük bile dedi . Ama suyum fazla olduğu için ve bir ayda 4 kilo aldığım için 🙄 doktorum gizli şekerden şüphelendi ve yarın yeniden şeker yüklemesi yapılacak sonuca göre diyetisyene yönlendirecek. Ama ben acıktığım zamanlarda baygınlık geçirecek gibi oluyorum ve tatlı birşeyler yediğim de rahatlıyorum. Soruma gelince sizce şekerden kaynaklanmıyorsa su fazlalığı niçin olabilir? Böyle bi durumla karşılaşan var mı acaba? Şimdiden teşekkür ederim 😊