Merhaba bende hamileliğimin başından beri hep yazmak istedim buraya 5 temmuz günü çatı muayenesi için gittim hastaneye ve muayeneden sonra suyum geldi malesef ki normal doğum için uygun değildi catım ve sezaryen oldum çok mutluyum Allah'ım herkese yaşatsın bu mutluluğu