Hamileyim00 sen ne yaparsan yap bebek besleniyor zaten daha mini minnacık 5-6dan sonra telaşlan kaşar süt muz kuru yemiş ye ama kilo aldırmak çok da iyi bir şey değil sağlıklı kilosunda olsun ha göbek meselesine gelince iç karın olayı var millete bakma benimki de hiç çıkmadı hele bol giyildiğinde hiç kimse inanmıyordu 6dan sonra çıkmaya başlar