Merhaba anne adaylari benim cuma gunu kontrolum var cuma sabahi kalktim lavobaya gittigimde bi kac damla kirmizi kan geldi hemen doktora gittik nst de biraz sancim vardi acikligimda bir parmakti serum verildi sonrasinda acilmada sancida durdu eve gonderildim o gun iki kere cati muaynesi yapildim ve iki gundur ozellikle sancimin oldugu zamanlar kahverengi lekelenmem devam ediyor sizce bu durum normal mi ne yapmam gerek doktor lekelenmen kirmizi olursa bide cok sancin olursa gel dedi ama ben ne yapacagimi bilmiyorum bu arada 40+1 oldum